Kasko yaptırmıyosunuz heralde

Bende kaskoda var bu sene 1200 ödedim.
%65 hasarsızlık ve bir kaza hasar bozmama olmasına rağmen 1100 lira ödedik kaskoya
her şey özelleşti kardeşim bunlar normal ne yazık ki
özelleşmeye karşı değilim ama mutlaka denetlenmeli