SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadın milli piyango idaresi noteri o ödülü o teslim ediyor diğer taraftaki de banka avukatı. şahıs kendisi almadı. banka aracılığıyla teslim aldı. eğer doğru şeyden bahsediyorsak o olay bu şekilde.
Nedense inanmak istesem bile pek inanmıyorum. O sevinçler üzerine ki aynı kadın gördüğüm. Bir bu değil, piyango işinin artık tadı kaçtı.