leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam Normal birşey de yazabilirsiniz mesela r10 kullanıcı adınıda yazabilirsiniz
Anladım hocam çok teşekkür ederim. Uygulamamın isminin üstünde Yayıncı olarak isim soyisim çıkmasın istiyorum sanırım uygulamayı yüklerken bunu soracaktır.