Bir sorum daha var görebiliyorsanız eğer.. Uygulama yükleyeceğim ama isim soyisim gözüksün istemiyorum ama onun içinde şirket olarak üye olmak gerekiyor sanırım. Vergi numarası mı istiyor bu durumda ? Yoksa ismi farklı girmenin bir yöntemi var mı ?
yok hocam Normal birşey de yazabilirsiniz mesela r10 kullanıcı adınıda yazabilirsiniz