Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin her zaman aldığınızı biz 32 yılda bir defa aldık,onu da çok görmeyin....
Ben 32 Yaşındayım İdda Filan Oynarım Ama Bir Kez Bile Bilet Almadım.

..