Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[/URL]

ben kuveyttürkten bu şekilde kredi kartı aldım. ve kullanmaya devam ediyorum. garanti bankasındanda aynı şekilde kredi kartı kullanmaktayım. blokeli kart kullanmak bana göre mantıklı, çünkü dünyanın binbir türlü hali var. garanti altına almak için blokeli kart aldım.
Hocam garanti bankasındaki kredı kartınızdan yıllık kart ücreti alınıyor mu acaba ? Birde limit tam olarak nedir özel değilse yanıtlıyabilir misiniz ?

Açıkcası ilk etapta bana 1.000 yada 1.500 arası yeter zaten daha fazlasına bloke koyduramam..

Amacım 1 yıl düzenli kullanım ve puanı güzel bir yere getirmek.

Zaten her ay 3-4 fatura ödüyorum nakit. Bunları kartla bile ödesem 500 TL garanti işlem yapıyorum kısaca her türlü.