Yokubo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi mevsimde gitmek istediğinize karar verip ona göre tecil bitmesini beklemeden bozdurun derim. Teciller yıl sonlarina kadar yapılır ve yil sonunda(aralik ayi) yoklama başvurusu yaparsanız sonraki yılın Mayis ayinda gidersiniz. Celp tarihlerine bakarak yolunuzu çizin. Sizin icin bir problem gözükmüyor.
Bende öyle düşünüyorum hocam, 2 yıl tecil ettirebilirsem. 2 yıl dolmadan gidip bozdurup askerlik işlemlerini başlatacağım.