Teşekkür ederim hocam şimdi daha net oldu. Bende bloglarda bu şekilde okuyordum fakat bazı insanlar yasalar değişti filan deyince kafama takılmıştı. Okul bitince 2 yıl daha tecil edip, bu 2 yıl içerisinde iş durumuma göre bakacağız, tekrar uzatmayı düşünmüyorum. 2 yıllık tecil biter bitmez bedelli yapmayı düşünüyorum.
Hangi mevsimde gitmek istediğinize karar verip ona göre tecil bitmesini beklemeden bozdurun derim. Teciller yıl sonlarina kadar yapılır ve yil sonunda(aralik ayi) yoklama başvurusu yaparsanız sonraki yılın Mayis ayinda gidersiniz. Celp tarihlerine bakarak yolunuzu çizin. Sizin icin bir problem gözükmüyor.