Bayiye gidiyorsun,
sıfır skoda fabia style paket 1.0 tsi dsg alıyorsun kredi kısmında kampanyalar oluyor onu araştır.daha ekonomik faiz oranları ile sahip olabilirsin
ikinci el ile uğraşma garantili az yakan çok kaçan bir araban olur
şehir içi 6.0 -6.5 lt bandında yakarsın uzun yolda 3.8 leri görürsün.
0-100 9,4 saniye.
zaten yapacağın km yılda 15.000 i geçmez dizele o kadar para vermene gerek yok ki 1.0 tsi dizelden daha performanslı ve ekonomik kullanınca ne demek istediğimi anlarsın ancak