Hocam konu hakkında çok deneyimli değilim ama html oyunlar da resikin zor bir konu değil logo dosyaları karakter dosyaları genlede resim formatında duruyor projede biraz kurcalayan bulursun ben birkaç reskin yaptım öyle bence biraz uğraşın derim
Teşekkür ederim, zaten basit olduğu için böyle bir konu açma gereği duydum. En baştan düzgün ve basit bir dille bir arkadaş yardımcı olur ise kısa sürede kendi işimi görebilirim diye düşünüyorum.
Zaten eğitim dediysem öyle geniş çaplı değil, bir iki saat sanırım yeterli olacaktır.