Yaklaşık 6 aydır Opel astra j 1.4 T kullanıyorum. Otomatik lpg taktırmak zorunda kaldım. Golf ü aratmıcak derecede güvenlikli ve bana yeterince konforlu geliyor.
Benzili kullanamazsınız malesef bende direndim ancak 3 ay. Çok yakıyor aracım 70 binde ilk sahibinden aldım full modeli.
Otomatik yaklaşık 10 bin km dedir lpg ile kullanıyorum. Herhangi bir sorun yaşamadım. Tam olarak 120 bin civarı arıyorsanız kesinlikle golf 7 bakmanızı öneririm.