gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmyodayım hocam ben 2 yıllık tarımsal işletme.
ByHazerfen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde tarımsal işletme 😂 ama okulla alakam yok

Benim ev arkadaşı da oradaydı imyoda biyomedikal de hatta 2-3 kere dersine bile girdim