spotlayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, şu yaptığınız web sitelere sağ click yasağı veya sağ tıklayınca "emeğe saygı", "kopyalamak yasaktır" vs gibi uyarılar koyuyorsunuz ya! Ayar oluyorum. Ben web sayfaları arasında gezerken ileri geri yapmak için sağ tık menüden işlem yapıyorum ve şu aralar bıktırdı artık. Bu olay küçük bir tarayıcı eklentisi ile ortadan kaldırılabiliyor yani neden böyle bir atraksiyona giriyosunuz anlam veremiyorum! Lütfen koymayın artık şöyle saçma şeyler...
O eklentiyi siz biliyorsunuz ama her acemi copy paste yapan bilmiyor, en azından normal kullanıcılar için engelleyici bir önlem.