jtm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emir kuluyuz biz de kardeş. siteden aşağı kar yerine patlıcan yağsın diyen müşteri var.
Haykırdım resmen Yılbaşı da yeni geçti ya bir çok siteye kar yağma efekti koymuştum Patlıcan iyiymiş