Konu
Web Geliştirici Arkadaşlara İtirazım Var!
09-01-2020, 11:43:35
#5
EvilBozkurt
jtm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Emir kuluyuz biz de kardeş. siteden aşağı kar yerine patlıcan yağsın diyen müşteri var.
Haykırdım resmen
Yılbaşı da yeni geçti ya bir çok siteye kar yağma efekti koymuştum
Patlıcan iyiymiş