gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hala aktif bir şekilde okuyorum, final haftası bu aralar r10'dan biraz uzaklaştım.
Kolay gelsin hocam inşallah iyi geçer hangi bölüm