Greyfurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
index.php degil header.php ye yapistiriyorsunuz degil mi ?`Birde sitekit i kullanmamanizi öneririm temayi cok yavaslatiyor.
aynen hocam temada header da <head> tagları arasına yapıştırdım sitekit ben kod problemini çözer diye yükledim ama bir numarası yokmuş