Hocam kafamı karıştırdın. Okul bittikten sonra 2 yıl tecil ettirebiliyoruz diye biliyorum bende. Şuan e devleti açtım baktım.
"AŞAĞIDA KİMLİĞİ YAZILI YÜKÜMLÜNÜN ÖĞRENCİLİĞİ DEVAM ETTİĞİ TAKDİRDE 31/12/2022 TARİHİNE KADAR ASKERLİKİLE İLİŞİĞİ YOKTUR. ÖĞRENCİLİĞİ SONA ERDİĞİ TAKDİRDE, 2 AY İÇERİSİNDE EN YAKIN ASKERLİK ŞUBESİNE MÜRACAATETMESİ GEREKMEKTEDİR."
Bu yazı var. 4. sınıf bitti okulum yarım dönem uzadı. Haftaya final sınavlarım var. Okulu bitireceğim hayırlısıyla 10-15 gün içerisinde. Peki okul bittikten sonra 2 ay içerisinde askerlik şubesine gidip tecil ettirebiliyor muyum? Yoka hemen askere gitmek zorunda mıyım? Var mı bilgisi olan. Ayrıca mesela bu sene haziranda tekrar üni sınavına girip temmuzda tercih yapıp herhangi bir üniversite kazansam 31 aralık 2022 tarihine kadar tekrar tecil ettirebilir miyim?