Merhabalar,

Bugün askerliğimi tecil etmek için gittim 24 yaşındayım.
Normalde lise'de okusan 28 yaşına kadar tecil hakkın var denmişti bana.
95'liyim ve geçen senede tecil ettirmiştim. Fakat yasa değişmiş.
Mayısta askerim alırım bi geçmiş olsun