Çok geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun. Allahtan ümit kesilmez. 1 buçuk sene önce babamın akciğer kanseri olduğunu öğrendiktekirdağdan istanbula taşıdık 1 sene önce amelyat oldu. Akciğerinin bitanesini komple aldılar şimdi tek akciğeri var. Hastanede kaldığı süre boyunca enfeksiyon kaptı ve sağ koltuk altından diğer ciğere kadar 10cm çağında delik açıldı tam 1 senedir hergün aksatmadan gaziosmanpaşadan zeytinburnuna pansuman olmaya gidiyor. Devletimiz sağolsun 4-5 ay götürdü bıraktı. Onca maddi zorluğun üstesinden gelmek ayrı bir eziyet o pskolojide ordan oraya koşmak üzülmek ayrı bir stres derken 5-6 kilo verdim sanırım kalıcı olarak. Şuanda durumu iyiye gidiyor delik küçüldüğü için artık evde pansuman olabiliyor duayı eksik etmeyin ve kötü düşünmeyin. Umarım iyi olur.