Acısıyla tatlısıyla yeni yaşıma girdim ve ilk kutlamayı R10’dan aldım, Çok yakında şirketimi kendi üzerime aldığımda büyük bir çekilişin de duyurusunu burdan bildireyim. Teşekkürler