Bilmiyorum ne derece biliyorsunuz oradaki butonun tıklandığında id ile yakalayacaksınız daha sonra ajax ile post isteği atacaksınız controlleridaki actiona burdada Db ye kayıt edeceksiniz daha somut örnek görmek istiyorsanız mesaj atın yarın ofisdeyken atayım hocam kolay gelsin