Sadece domain alırım 😂bence aşırı pahalı fiyatları yani ondan daha uygun fiyat aynı kalite bence bulunur. Yani bence çok fazla
Ben yıllardır kullanıyorum 50 üzeri domain ve 6 tane kurumsal müşterimin vds'si mevcut son derece memnunum her soruya anlık cevap yeri geliyor bağlanıp sorunu bile çözüyorlar.
domainlerim var sorun hiç yaşamadım
Bende 10 yıldır kullanıyorum ama şubat ayında hepsini taşımaya başlayacağım. Çok pahalı
6-7 adet site barındırıyoruz. 2-3 adet ise domain mevcut. 1 site harici memnunum.
Gayet memnunum. Bu zamana kadar hiç sıkıntı yaşamadım. Nazar değmesin.
Bütün hizmetlerim burada, hiç sıkıntı yaşamadım. Yıllardır başka firmanın önünden geçmedim.
10 yildir kullaniyorum hiç bi sikinti yasamadim domain be hosting almiş bulunuyorum. Sistem hizli çözülüyor
Pahali olsun Temiz olsun Rahat olsun.
https://analiz.paylasdur.com/ şu sistemi taşırmı acaba baya bir rapor kontrol eden filan varda deneme veriyorlarmı biliyormusunuz fiyatlar pahalı çünkü

aldımmı bikere almak lazım