Rabbim herkesten gani gani razi olsun arkadaslar cok saolun varolun insallah. Bugün yani dün Allahın izniyle cıktı hastaneden taburcu olup eve getirdik. Eve nese geldi can geldi. Şükürler olsunki rabbime sonuçlarda şaşırtacak derecede iyi cıktı doktorun bana söylediği "Şaşkınım" kelimesi oldu böyle bir gelişme beklemediklerini ve cabuk toparlayacagini söyleyip 15 günde bir kontrole çağırdı hamdolsun. Rabbim insallah bütün hastalarımıza sağlık sıhhat versin.
Çok sevindim hocam. Birlikte geçirdiğin her anın tadını çıkarmak lazım, geçmiş olsun.