Değerli forum üyeleri. Biraz önce bize tasarımın kodlamanın kendilerine ait olduğunu iddia ederek afaki fiyat vererek radyo scripti satmaya çalışan bir arkadaşı rezil edip gönderdim.

Sizden ricam, lütfen herşeyi size ait olan radyo scriptini/sistemini bize satınız yada sıfırdan sadece bize ait olacak şekilde radyo scripti yapabilecekseniz teklif iletin. Zira bende en az 10 yıldır internet dünyasındayım, sıfırda PHP ASP HTML site kurdum yani mesleği biliyorum sadece zamanım olmadığı için satın almayı tercih ediyorum bu yüzden lütfen beni salak enayi keriz yerine koymaya çalışmayınız.

Keza bu arkadaşımızı da forumun şikayet bölümünden ifşa edeceğim ki kimse maddi manevi zarar görmesin.