Bir esprinin komik olup olmadığına siz karar veremezsiniz. Ortadoğu kafasından kurtulup insanların özgür alanları içerisindeki hal ve hareketlerini engellemeye çalışmayı bırakın.

Forumda bu konulara izin verilmiş ve insanlar bu özgürlüğünü kullanıyor.