Ben de en ciddi konuyu bile espri katarak yorumlarım ama, gerçekle alakası olmayan şeyleri gerçek gibi yazmak, alaylı konular açmak aslında geyikten ve espriden çıkıyor.
Geçen gün yazmıştım, geyik kategorisinde nirvanaya uzanan konular diye. Belki de olmasa daha iyi. Seviye yerle bir oluyor, benim de hiç hoşuma gitmiyor.