DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm anneler her zaman benim dualarımda namaz vakitlerinde dualarıma tekrar tekrar ilave edeceğim

Rabbim tüm hastalarımıza Şafi ismi ile şifa versin
Hay Allah senden anandan babandan binlerce kez razı olsun kardeşim eyvallah.
Emirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah acil şifalar versin. Ümidinizi kaybetmeyin. Annenizin yanında mutlu olun gülümseyin sevgi bütün kötülükleri yener
Eyvallah üstadım yaşantım boyunca hiç ümidimi kaybetmedim Allahın izniyle varolasin
Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah acil şifalar versin hocam

Benimde babam 4.evre kanserdi. tüm organlarını sarmıstı. 3 ay ömür bictiler..

Ameliyat oldu kemoterapi ve alternatif tıp gibi cesitli tedaviler aldı.

2 yıl oldu minimum seviyeye indi şuan iyi.

Bu tür hastalıklarda moral cok önemli, Allahın izniyle İnşAllah sağlığına kavuşur tekrar Allah acil şifalar versin
Allah razı olsun babaya da en kısa zamanda acil şifalar versin inşallah

Dua eden etmeyen herkezden rabbim binlerce kez razı olsun maaşallah dua bahçesine döndü var olun arkadaşlar iyiki varsınız. Harika moral oluyorsunuz herkeze cevap yazamiyorum kusuruma bakmayin. Bugun hastanede yasadigim iki olayı anlatmak istiyorum cepte söylemesi ayıp 20 tl para var 30 40 tl de en fazla kartta annemden çok ben yiyorum stresten. 20 tl nin gideceği yer belli cigara. Neyse telden resimlerime bakarken eski yaptığım sunum tepsisini gördüm ahşaptan biraz bulanikti. Dedim zaten para yok bi reklam vereyim belki satarım kalan para ile neyse yabancı bi siteden görsel indirdim bi kaç model. instagrama attım karttaki bütün parayı da reklama bastım 40 tl günde 10 tl den 4 gune yaydım. Normalde bilirsiniz 10-12 saatte reklam anca onaylanir lakin ne hikmetse 2-3 saat gibi kısa bir zamanda onaylandı. Aradan bir iki saat daha geçti telim çaldı açtım bi firma ürünleri beğendiğini söyledi ve benden toplu urun istedi benim gibi 10 atölyeyle anlaşmış bazılarına en az 200 sipariş verdiğini söyledi. Ben durumu anlattım yaşadıklarımı anlattım bekleyeceğini benimle çalışmak istediğini söyledi çok çok sevindim. ikincisi ise attigim sunum tepsilerinden ilk günde 12 sipariş aldım 1500 tl Allahın izniyle yarısından fazlası hesabıma geçti kalanları da teslimat aşamasında alacağım. Açıkçası ilaç gibi geldi Kurban olduğum rabbim insanı gerçekten ama gerçekten hiç darda koymuyor. Paylaşmak istedim selametle