msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda chat sayfası uygun olmuyor, karmaşa oluyor, sorunu olan konu açmak yerine oraya yazıyor ve topluluk o sorunu ve çözümünü daha sonra göremiyor.
Biraz garip oluyor hocam link satıyorum 50 kişiye pm atıyorum 5 kişi dönüş sağlıyor, verdiğim değerlere göre pm istiyor nesini beğenmiyor bilemiyorum
Chat derken yine özel mesajlaşma ama ayrı bir veritabanına bağlı olarak ayrı bir yazılımda buradan aktarılacak vs gibi. Bilmiyorum ne kadar farkeder ama. Yani link satışında yazmışım oraya DA 21 PA 12 vs her neyse hiti vs de söylüyoruz. Fiyat desen fiyatta yazıyor. Yüksek alımlar da indirim istiyorlar onuda yapıyorum. Bide hiç dönmeyenler var o ayrı tabi DA PA'yı 30- 40a çıkarmadan satmıcam bir daha hahaha