Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak bir chat sayfası mı yapılsa acaba )) Mesaj giderken bile sunucunun ne kadar zorlandığını içimde hisseder gibiyim. Bir aracın marş zorlanması gibi bir şey oluyor. Yani istisna dönüşler olmayabilir gayet normal bir durumdur. Unututabilir vs. Ama bir çok kişi işine gelmeyerek hiç cevap verme lüksüne bile girmiyor. Bu zamana kadar annemden çektim, alo diyor nerdesin, nerede olduğumu öğrenince telefon kapanıyor. Çok iğrilti olduğum bir durum
Forumda chat sayfası uygun olmuyor, karmaşa oluyor, sorunu olan konu açmak yerine oraya yazıyor ve topluluk o sorunu ve çözümünü daha sonra göremiyor.
Biraz garip oluyor hocam link satıyorum 50 kişiye pm atıyorum 5 kişi dönüş sağlıyor, verdiğim değerlere göre pm istiyor nesini beğenmiyor bilemiyorum