Bazen mesaj kutusu dolu oluyor, bazen birden çok mesaj oluyor, bazen vakit olmuyor. Yani illaki bir sebebe bağlı oluyor. Benimde dönüş yapamadığım insanlar illaki oldu, bana dönüş yapmayanların olduğu gibi. Pm süresi ve pm kutusu sayısı olmasa dönüşler büyük ölçüde sağlanır fakat bu haliyle biraz zor
Ek olarak bir chat sayfası mı yapılsa acaba

)) Mesaj giderken bile sunucunun ne kadar zorlandığını içimde hisseder gibiyim. Bir aracın marş zorlanması gibi bir şey oluyor. Yani istisna dönüşler olmayabilir gayet normal bir durumdur. Unututabilir vs. Ama bir çok kişi işine gelmeyerek hiç cevap verme lüksüne bile girmiyor. Bu zamana kadar annemden çektim, alo diyor nerdesin, nerede olduğumu öğrenince telefon kapanıyor. Çok iğrilti olduğum bir durum