Bazen mesaj kutusu dolu oluyor, bazen birden çok mesaj oluyor, bazen vakit olmuyor. Yani illaki bir sebebe bağlı oluyor. Benimde dönüş yapamadığım insanlar illaki oldu, bana dönüş yapmayanların olduğu gibi. Pm süresi ve pm kutusu sayısı olmasa dönüşler büyük ölçüde sağlanır fakat bu haliyle biraz zor