Arkadaslar, bunun gibi kac tane daha BOS konu acmayi düsünüyorsunuz?
Forumda bu eksik dediniz adamlar yapti. Nick degisimi dediniz adam yapti. Olmayan Özel Mesleski ranklari istediniz gün gecmeden yapildi.
Forum yavas dediniz adamlar hizlandird, okadarda ugrasildi, emek harcandi bu islem ha diyip 1 günde olmayan bir islem bu aylarca süren bir calsimaydi bu tarz konular ilgimi cektigi icin yakindan kendim takip ettim. Birazcik emege saygi.
Inanin sizi mutlu etmek coooook zor. Agizimizla kus tutsak yinede yaranamayiz herkese misali