Ben de yaklaşık 2 yıl kullandım , hiç problem yaşamadım. Yurtdışına taşındığım için kapatmıştım hattımı. Şimdi ailemin yaşadığı eve tekrar Turknet bağlatıyorum. Ben gidince onları uğraştırmayacağını düşündüğüm için bu kararı aldım. Yaşadığım tecrübeden dolayı Turknet'e güveniyorum.