Bende 3 aydır filan kullanıyorum. Daha önce ki hattım TTnet idi. Yanlış bilmiyorsam fiber olmadığı için adsl de tüm firmalar Türk Telekom alt yapısını kullanıyor. TTnet 4 mbps zor alırken, şimdi aynı alt yapı ile Turknet'den 9 mbps hız alıyorum. Bölgemde ki çalışmalar tamamlandığında ise 32 mbps kadar alabilecekmişim. TTnet'den sonra bence çok güzel değerler. Deneyimlediğim kadarı ile tavsiye ederim