Bene memnunum. Bağlattığımda ilk 3 ay 105 tl verdim. Bağlama parası vs hepsi toplam. Daha sonra 75.99 76 tl ödüyorum 16 Mbps hız veriyor öyle destekliyor 15.50 Mbps geliyor bir sıkıntı görmedim memnunum. Altyapın neyi destekliyor ise onu alırsın problem yaşayacağını sanmıyorum.