Ev de ve iş yerinde 1.5 senedir kullanıyorum bir sıkıntı yok. Alttaki konumu incelerseniz 110 TL indirimden yararlanabilirsiniz ayrıca

https://www.r10.net/off-topic/207573...l-indirim.html