Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibinin müsadesiyle ben de bi soru soracağım. Bankadaki ufak da olsa hesap hareketlerinin şikayet olması halinde incelenebileceğini söylemişti bankacı bi tanıdığım. İninal kartta aynı sorun olur mu? kayıt yok kuyut yok ? teşekkürler
Yılda para çekim limiti 300 tl, aylık harcama limiti 750 tl olduğundan zaten sürekli ödeme alıp normal bir banka kartı gibi kullanmak mümkün değil ininal'ı. Mevzuat sonradan değişmez ise yada ininal kartın ticari amaçlarla kullanıldığını tespit edip kartı kapatmaz ise en risksiz yöntem ininal'a ödeme almaktır. Ama söylediğimiz gibi işlevsel değildir, normal banka hesabı banka kartı gibi kullanmak eziyet olabilir.