Allah yar ve yardımcısınız olsun. Böyle durumda ne denir bilmiyorum. Rahim kanserinde rahim alınınca kurtulma şansı çok yüksek, 1 2 ay hastanede kalması da olağan şeyler diye biliyorum siz gönlünüzü ferah tutun. Şüphesizki buda bir imtihan insallah Allah annenizi size bağışlayacaktır.