Iran saldırırsa; Bir ABD vatandaşının bile hayatında değişiklik olmayacak, Boston'da ki Johnny sabah kalkacak starbuck'dan kahvesini alacak, yudumlaya yudumlaya mutlu mutlu işine gidecek, savaştan 10.000km uzakta hayatına devam edecek.

ABD saldırırsa; Iran vatandaşları savaşı iliklerine kadar hissedecek...

Arada çok büyük fark var, Iran istediği kadar güçlü olsun, bir ülkenin topraklarına müdahale edemiyorsanız savaş yapmıyorsunuzdur.