serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomatik araç için +50K üzerini tavsiye ederim aksi takdirde başınızı ağrıtacağını düşünüyorum.
Birçok kişi öyle söyleyince kararımı değiştirdim. Manuel alacağım 👍🏻