orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi o zaman misal ben size gıcık oldum hergün spam şikayet giriyim böyle bir saçmalıkmı var ben gece gündüz uyumayacam hizmet vereceğim iki *********** oraya yazacak sitemi etkileneceğim. Böyle bir saçmalıkmı var
Spam şikayetlere itiraz hakkınız zaten mevcut. Fakat bariz olarak şikayet oluşturulmuş ise sizde kendinizi doğru ifade ederek müşteri memnuniyeti kazanmalısınız., Yok ben kimseyi takmam diyorsanız zaten nerde ne şikayet paylaşılmış umrunuzda olmaz. Çoğu firma takip ettiği gibi bir o kadarı da takmıyor o siteyi.