Ruhani'nin açıklamasını daha önemli buluyorum. Kasım Süleymani'nin kızı intikam sorusu sordu, Ruhani de "Hepsinin intikamı alınacak" dedi. Elbette taziye ortamında böyle bir soruya başka bir cevap verilemezdi ama bazen savuşturma olarak bile sarfedilen cümlelerin sonu mecburen ciddiyete varır. Yarın için uzaklaşmalarına yönelik tarih verildi, bakalım neler olacak.