Tecil sürem ve hakkım bitti Mayıs’ta askere gitmem gerektiğini söyledi askerlik şubesi

Benim 5 Temmuz’da sınavım var ve çalışıyorum sınavıma. Mayıs’tan sonraki celp dönemine de gidebilirimyim hakkım var mıdır başka döneme aktarma ?

Olduğu celp dönemini erteledik ve sınavı kazandık kayıt yaptırıp okula devam edebiliyor muyum