Tecil sürem ve hakkım bitti Mayısta askere gitmem gerektiğini söyledi askerlik şubesi
Benim 5 Temmuzda sınavım var ve çalışıyorum sınavıma. Mayıstan sonraki celp dönemine de gidebilirimyim hakkım var mıdır başka döneme aktarma ?
Olduğu celp dönemini erteledik ve sınavı kazandık kayıt yaptırıp okula devam edebiliyor muyum