Ateşoğulları göründüğünden daha fazla tehlikeli ve uyanıktır . Öyle gaz ile , ani bir hamle ve kışkırtma ile düşünmeden hareket edeceklerini zannetmem , uygun bir zamanı bekleyip aynı şekilde misilleme yapacaklardır. Eminim yaptığınızı sindik alttan alıyoruz siz kazandınız süsü verip olayları soğutup amerika için önemli birini ( büyükelçi ) de olabilir ajan da. Ummadıkları anda indirecek misillemeyi yapacaktır. Günümüzde sıcak savaşı hiçbir devlet istemez. Arkadaşlar artık zaman : güçsüz yıkılmaya yüz tutmuş devletlerde gövde gösterisi yapma , güçleri kendi topraklarından uzaklarda gösterme devri.