Parçası falan ucuz olduğu için alınıyor, bide kmsi düşükse alan olur illaki.
Şimdi diyorsunuz siz 3-5 daha koyar kaliteli bir araba alırım diyorsunuz ama kaliteli arabanın masrafı da fazla, aynası kırılsa bilmem kaç para tamirine gidiyor ama yeni arabanın ayna parasına bu arabayı komple yenileyebiliyorsun.
Öyle düşünmeniz lazım, herkes zengin değil ülkede.