BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturalı ikinci el telefon almanızı öneririm.
hocam zaten 4 yılda bir bi telefon alıyorum, ikinci el alırım sıkıntılı olur felan hiç öyle uğraşmak istemiyorum.