Merhabalar Arkadaşlar,Ücretsiz SSL aktif edildi. Ne yazıkki site de mail gönderilmiyor doğru şekilde SMTP ayarları yapıldı ama ne yazıkki Aşağidaki hata alıyorum konu üzerinde yardımcı olmanızı önemle rica ediyorum.
Tıkladığım da - Yetkiniz yoktur diyor. Ama root girişi yaparak bunu uyguluyorum neden böyle yapıyor anlamış değilim.