Ben hakkımı çocuklarınızın hatrına helal ediyorum. O paraya o gün ihtiyacım vardı bugün değil o yüzden onca şey yazdım buraya ama sildim, gerek yok.
En azından tövbe etme yoluna girmişsiniz. Allah da kabul eder inşallah. Benden yana vicdanınız rahat olsun.

İyi forumlar.