zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 ay önce multi açmışsın şimdi bir şikayet konusu gündeme gelince harekete geçip mağduriyetleri gidermişsin.. Kaldı ki @Daniel1336; ve @Dolmakalem; ile yaşadıkların da yenilir yutulur cinsten değiller bence.. Özür dileyerek samimiyetini inandırıcı bulmadığımı dile getirmek istiyorum..
Haklısınız hocam fakat bu durumu zaten @Daniel1336; hocamıza bizzat izah ettim. Zaten benim banlandığım zaman ki en büyük sıkıntımda parasızlıktı ve bu yüzden kimseye ödemesini yapamamıştım. Bu süreç bugüne kadar devam etti. Bugün hesabıma giren para ile ilk işim herkese olan borcumu kapatıp helalleşmek oldu. Ayrıca herkesin ödemesi yapıldı kimse mağdur bir şekilde bırakılmadı bu durumda kimsenin adım ve soyadımla ilgili forumda kötü bilinmesini istemiyorum. Sonuçta bende bu arkadaşlara domain satarken öncesinde bir başkasından aldım domainleri fakat o kişiden ödeme falan alamadım.