Hocam 3 ay önce multi açmışsın şimdi bir şikayet konusu gündeme gelince harekete geçip mağduriyetleri gidermişsin.. Kaldı ki @Daniel1336; ve @Dolmakalem; ile yaşadıkların da yenilir yutulur cinsten değiller bence.. Özür dileyerek samimiyetini inandırıcı bulmadığımı dile getirmek istiyorum..